ملامت خود در واقع ملامتِ موضوع عشق است.
فروید
یک روز نیاز داریم که ببخشیم و رها کنیم
روزی که میفهمیم مسئولیت آن کودک سالهای گذشته تنها با خود ماست… شاید متوجه اش شویم اما توان رهایی نداشته باشیم….شاید سال ها به درازا بکشد… شاید هم نفرت هیچ گاه نگذارد طعم گذر کردن از پیچیدگی عشق و خشم و گناه را بچشیم .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *